Flubber i magen för ett år sen

Ungefär vid denna tid för ett års sen vandrade jag, mamma & Micke & flubber i magen runt på sjukhuset. Det var helt tomt & jag började få sammandragningar, så bu tvingade mamma & Micke mig tillbaka till förlossningen. Sen blev jag bästa vän med tensapparaten, men sen dog den mitt i en värk mesans jag & mamma vandrade i korridoren så mamma fick skrika på barnmorskan.. Hajaha bröt nig mammas hand då 😂😂 

Vilka minnen! Känns som igår fast ändå för 100 år sen!!! 

Tänk att min älskade lilla skatt blir 1 år imorn.. ETT ÅR! Tiden går för snabbt!!!!! Min älskade kille.. Jag är på riktigt kär i han.. ❤ ❤❤❤❤ bandet mellan ett barn & en mor.. Visste inte att det kunde vara så starkt .. Albin. Du äger hela mitt hjärta, jag & din pappa (& resten av din släkt) gör ALLT för dig! Tack för att du finns i våra liv & förgyller dom med kärlek & skratt. Förstår inte hur livet var utan dig! DU ÄR BÄST!!!!!!! 

Din första födelsedag... Mamma & pappa har slagit på stort. ÄLSKAR DIG!!!!!


/ stolt mamma till världens finaste kille ❤❤❤❤❤



Sista bilderna på dig i magen, flubber! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0