1 år ❤

Idag för ett år sen fick vi ÄNTLIGEN åka hem från bb.. 4 dagar på bb.. Jag & Micke blev galna.. Vi fick inte gå ut i det fina vädret heller.. Jag var på bb rummet i 4 dager förutom typ 40 min då jag & Fisi gick & fika.. Sen ringde Micke & hade panik så då fick vi gå upp :)

Min son är nu 1 år. Min son som alldeles nyss las till mitt bröst, som jag har ammat, hjälpt han att lära sig sitta, äta .. Ja allt. Det är sjukt! Och nu kryper han runt överallt här hemma. Han har lärt mig så mycket! Jääääävlar vad han har & utvecklas på bara 1 år, sjukt! Tänk  Om man själv skulle göra den utvecklingen nu i vuxen ålder.. 
Just nu ligger min älskling bredvid mig & sover! Finns inget mysigare ❤❤ 

Absolut det bästa som finns. Jävlar vad jag älskar min Albin. Imorn ska jag börja intro på mitt nya jobb, som vårdbiträde på ett äldreboende. Det betyder att snart är det dgs för mig & Micke att byta av. Men jag kommer jobba 80 % & kvällar också så kommer hinna vara med Albin också. Men det känns såklart jobbigt, det är ju jag som har varit hemma med han hela hans första tid.
Bröt ihop häromdagen.. Micke börjar bli lite nervös också, helt förståeligt. Hade blivit mer rädd om han inte blev det.. Om han bara som vissa andra "äh det fixar jag" & så kan dom typ inget alls om
Deras egna barn.. Men det kommer gå bra! Vi har pratat om vad vill få ut av denna tid. Albin blir äldre & måste få träffa mer barn, så vi ska försöka gå oftare på öppna. Men Albin har varit sjuk osv så det har blivit sådär! 

Albin hade en jättefin födelsedag! I dagarna två ;) så fina presenter!! ❤❤❤❤bästa födelsedagen ❤❤

/ stolt mamma till världens finaste prins 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0