Bajs

Känner mig jävligt misslyckad. Allt känns 100 ggr värre med denna sömnbrist. Tålamodet, humörsvägningar osv.. Ångestattackerna avlöser varandra nu för ofta. Mitt psyke är helt slut. Känslan att man bara lånar sitt barn.. Alltså jag pallar inte mer! Varför känner jag såhär?! Dom här känslorna DÖDAR MIG. Och så söka jobb på detta. Försöker verkligen men känner att det inte är tillräckligt.. 

Jag känner mig som världens sämsta mamma. Jag vill bara ge Albin allt. Men just nu får han min närhet så fort han behöver, han har blivit lite klängigare/ mammigare som han känner av att det inte är jag som kommer vara hemma med han sen hela tiden 😞😞😞😥😥😥😥😥 

/ misslyckad mamma som inte orkar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en jättebra bra mamma och vet o märker det förutom du själv.

2014-04-09 @ 23:40:52
Postat av: Anonym

Och alla vet det skulle det stå

2014-04-09 @ 23:41:36
Postat av: Anonym

pappa <3

2014-04-10 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0