10 dagar kvar

Herre. Om 10 dagar är min älskade syster hemma igen. Känns helt sjukt! Vi människor är verkligen vanedjur.. Jag kommer nog glömma de första dagarna att hon faktiskt kommer vara hemma haha! 

Som jag har saknat henne.. Det gör vi alla.. Babyn har det riktigt tufft utan henne hemma, det märker man.. Vi alla längtar. Så kom hem nu Fisi & antåååån!

Kommer lämna över Albin & Micke till farmor & farfar & låsa in Fisi här i lägenheten med mig i en dag. LÄNGTAR. <3 


  Alltså jag KISSAR på mig... Du är fan den enda jag vet som kan sova på så osköna Sätt med glajjorna på sne!!!! Hahahah. Skönt att ni snart är hemma era tokfransar!! <3 

/ saknar  

Kommentarer
Postat av: fisiiiii

Längtar efter er också!!!!! Snaaart <3333
Hahaha alltid med glajjorna :D

2014-04-22 @ 18:27:47
Postat av: Ems

Garvade högt åt denna bild! xD Anton är ju skön som tar upp kameran!!! xD haha! :-D

2014-04-24 @ 14:45:36
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0