vi vet vem som bestämmer här hemma

denna mamma fick sovmorgon till kl 8! i samma sekund som mickes larm ringer flyger jag up ur sängen & stänger av skiten , så albie inte ska vakna hahaha........ 
 
albin somnade om vid 10, sov knappt 30 min.. nu ligger han därinne & snackar med mufasa............ försöker få han att somna om, för annars får jag en jobbig dag. men det går sådär... & så har jag han ikväll också. micke ska till grabbarna & kolla fotboll.. han kan ta med honom sa micke  , men det vill jag inte.. det röks på & dricks ... näääääääää usch. 
 
jag har iallfall varit liiiite effektiv! ringt till cellprovtagningen & sjukgymnasten. så nu ska jag få en tid hos sjukgymnasten inom 2 veckor trodde hon. min rygg DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. fan har så ont hela tiden :/ hoppas detta hjälper, annars måste jag söka läkare .. 
 
sen hade jag en hel del andra ärenden att ringa / maila. men det verkar albin skit BLANKT i. så jag får väl ta hand om det en annan dag. hehe.
 
 
vi skiter i dethär & klär på oss & möter hugo & hans mamma istället. två trötta mammor & deras bebisar. det är bra, det är skönt. kan vi gnälla/tjata/klaga så öronen blöder på varann iställer för får omgvining. som mamma får man tydligen inte klaga eller vara trött. det bästa är att de som säger så är dom som inte har barn ;) 
 
nu ska jag ta hand om min älskling <3 
 
hahhahah gick in & hittade han som pippi långstrump.. min lilla tok! 
 
 
 
/ sanera 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fan ingen som ska röka på när Albin e i samma lägenhet

2013-11-19 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0