6 days

full rullllllllllllle.. haha. nu är det mina vänner, 6 dagar kvar tills jag placerar min feta kropp på en härlig strand i thailando ;)

i onsdags var jag hos tandläkaren för att jag tycker mina framtänder är JÄVLIGT stora.. haha. mina alternativ var ; tandställning IGEN & då visste man inte ens säkert att det skulle hjälpa.. så jag tackade nej direkt för det skulle vara en stort ingrepp med urdragna tänder osv.. hjaha tandläkaren förklarade för mig 10 ggr att det är ej mina framtänder som är stora, utan mina tänder brevid som är små.. haha. kanske ska förlänga i sånt fall.. fan vet jag :D

igår var vi hos mice & drack vin. TREVLIGT!!! jag, mice,dan, emmi, katti, krille, lisen, bini, ninna, julia, douglas osv.. :) fick lite ångest över att lämna mina vänner.. haha. alltså jag vet att det bara är 1 månad, men det är JÄVLIGT mycket för mig. har ALDRIG varit utan mamma så länge! inte pappa heller (förutom en jobbig tid i mitt liv för några/ något år sen.. som jag helst inte räknar med .. för övrigt var det så att jag ville ha hjälp eller så kunde jag alltid ringe & papsen kunde fixa det..) heller inte utan biniss & mina andra fina vänner.. & mina systrar..  haha låter som en fjolla. men det är jag ju.. hihiihoh. vad jag ville säga är ; jag kommer sakna mina fina människor runt omkring mig något ENORMT. men jag tvivlar inte på att jag kommer ha kul ;)

just nu passar jag & mice anna. & ozzy. mamma har en tjejkväll! så vi har kollat melodifestivalen & nu ska anna få somna på soffan.. & nu ropar mice på mig.. han har nog tröttnat på att jag smet ner hit ;p







/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh kommer saknar dig med, finast <3

2010-02-28 @ 13:01:22
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0