BESLUTÅNGEST ?

sis frågar?
lisen:
vilken sida, ytterst eller innerst?
jag; spelar ingen roll säg du.
lisen; men det spelar ingen roll för mig heller.
jag; men säg DU.
lisen; okej , ytterst..
jag; eh, kan inte jag få sova där?

några min senare ;
lisen; smak på tårtan tills imoron då?
jag ; vet ej ..
lisen; blåbär?
jag; det är gott!
lisen; säker då?
jag; ja 
lisen;eller måste jag säga hallon?
jag; det är iof gott..
lisen; MEEEEEEEEEN.

idag på mc ;
jag (till elin & lisen) ; vilken hamburgare ska jag ta först chicken junior eller cheese?
*båda pekar på en av varje*
Jag; meeeeeeen. nu blev det jobbigt.
elin; eh chicken då!
jag; säker? ..


folk börjar nog bli liiiiiiiiiite irriterade på min kära beslutångest., kan inte ens välja sängkläder utan att fråga alla i familjen (a) ...........

GODNATT!


/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0