I'M BACK, BACK ON TRACK

yeah snart fredag , eller det är fredag, så att alla vet! & sanera har längtat, som alla vet.
är hemma från fikan med sandra nu, & svängde även förbi ems & dan, kollade satc & käkade lite briE! såklart.
hann även med ett samtal från matoldis. min kära vän, rolig är hon.

Imorgon (eller om några timmar) är det tjejis hos pilla som fyllde/fyller 19 idag/igår (torsdag). & då ska jag & ems få höra ALLA historier om aya napa. och jävlar vilka historier det kommer vara, lämp my är ju inblandad ;D . sen blir det självklart feeeeeeest.

nu ska jag typ sova eller ngt. byyyye era retards.



"jag röker inte!!" - nej vi vet sandra ;) <3


/ slutnera!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Missa inte frågestunden i allt om sex!

2008-07-25 @ 01:12:23
URL: http://sexup.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha vadå? jag gör ju inte de? ;)

2008-07-25 @ 19:17:15
URL: http://macens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0