mammas duktiga prins <3

i måndags sov jag & albin på sömnlabratoriet. dom ringde samma dag då dom hade fått en avbokad tid, vi stod på förturs listan. så jag sa bara ja på en gång. det var skönt att få det gjort. väntetiden skulle annars dröja tills april- maj. det hade varit väldigt jobbigt. men nu ska vi få svar från dr om ca 4 veckor.,
 
min älskade kille var så DUKTG. vi kom dit vid 20, mamma & moster skjutsade mig & albin till huddinge sjukhus. vi bytte om till pyjams på en gång & sen kom dom & satte på alla elektroder, det var hur många som helst.. han var så DUKTIG. trodde han skulle gråta för det var jobbigt, tog ca 30-40 min., men han grät inte alls, bara gnällde lite. 
sen försökte dom stoppa in en slang i näsan. haha, den drog han ut lika snabbt, så dom struntade i den!
 
Sen när allt var klart så gav jag han välling i min säng & sen kom dom in & flyttade över han till sin spjälsäng. det var inte lätt för han att komma till ro, stackarn. han brukar alltid rulla omkring , men det gick ju ej nu.
 
sen tillslut så somnade han & jag gick & la mig tillslut. sov knappt en timme i sträck. vaknade hela tiden. sängen var oskön. albin snurade omkring & jag blev nojjig och kollade sladdarna 24/7, fast han kunde aldrig få sladdarna runt halsen.. och han gnällde lite när sladdarna spännde lite på huden.. min älskade duktiga prins!
 
såklart så sov albin bättre än vanligt (det hade han gjort i 2 dar innan) men dom sa att det var vanligt, haha. men dom fick en del skrik iallafall.
 
dom skulle väcka oss runt 05,30, men 5 vaknade jag till av att akbin skrek & då upptäfkte jag att hans blöja hade läckt och då vakande han strax efter. då kom dom & tog bort sladdarna. sen klädde vi på oss & åt frukost. 
 
dom sa att dom ej hade sett något avvikande, tex som andningsuppehåll osv , det kändes bra! men hon sa att dr kommer kolla mer noggrant och se om han ser något. 
 
sen åkte vi hem & då tog jag såklart fel buss, fast det stod på sl att jag skulle ta den.. MORR. sen kom vi tillslut hem & då gick vi direkt över till hugo & emmi & myste. <3
 
lägger upp bilder från mobilen sen.. ser lite otäckt ut.. 
 
/ stoltare mamma finns inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0