En dipp

Ligger kvar hos Albin trots att han sover sen ett bra tag tillbaka.. Först tänkte jag att ligger kvar bredvid han för att det är mysigt, vilket det är. Men sen inser jag att det är för att jag måste höra han andas. Jag kan inte gå. 

Jag HATAR DENNA ÅNGEST!!!!!!!!!!!!!! Jag hatar dom dåliga veckorna!!!!! Jag har en riktigt dålig vecka.. Jag hatar panikattackerna .. 

Helvete. Jag är så arg. Så jävla arg. Så jävla rädd! Denna ständiga oro.. 

Var hos psykologen idag. Ska dit igen nästa vecka. Jag behöver mer hjälp. Jag måste bli frisk. Jag orkwr inte med detta. 

Älskade lilla son. Du är det bästa som finns & det är för dig jag kämpar varje dag ❤❤❤❤

/ ledsen förvirrad & arg mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0