Sluuuuut

Helt slut. Bristningsgränsen är här. Jag vet Inte vad vi ska ta oss till längre. Jag orkar inte mer... Min rygg gör så ont också :(

I samma sekund som jag känner " nu ger jag upp, nu orkar jag inte mer." 
Då Kollqr Albin på mig med sina blåa ögon & jag orkar kämpa lite till. ❤ 
Vill bara att han ska kunna sova ordenligt. Utan att vakna till av att han inte kan andas ordenligt .. Mammas prins, jag ska fixa detta nu. Älskar dig mest i hela världen ❤❤❤❤

Prinsen ligger & sover på mig nu.. Vi har en barnläkartid den 13e. Men jag vet inte om vi orkar mer... Mamman & pappan är trötta... Prinsen meeee.. Han har fått en tand också! Så nu har han slutat äta också... Det går bra nu...


/ Sandra 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0