Ses om 4 månader <3

HELVETES JÄVLA FITT HOOOOOORA!!!!!!!!!
Skrev väääärldens längsta inlägg så dog  min mobil & ALLT försvann!!!! Horhuuuuuus! Orkar inte :( hela denna dag har varit åt helvete!!!!! 

Började med att jag vaknade med världens huvudvärk, med smärta över höger öga/ i pannan.. Trodde först det var migränanfall (Inte haft det på måna år) & när jag får det hjälper inget förutom kolsvart & helt tyst.. Men det är förmodligen bihålleinflamation, gör svin ont när jag böjer mej ner.. Känner mig typ helt svimfärdig hela tiden.. Hoppas det går över om några dagar, blir galen snart.. 
Senast jag var såhär slut i både kropp & själ var när jag var på lilla inez begravning.. 


Micke har feber. & jag mår skit. Albin är grinig & mammig lite pappig .. Kunde inte ens sätta han på golvet & gå & hämta en sak i ett annat rum.. Hököga på mig.. 
Så fort vi la ner han när han somnade vaknade han & gallskrek.. Jag har ingen ork kvar.... Varfööööör ska Albins utvecklingsperiod/ få tänder ske nu?! Samtidigt som båda vi är sjuka?! :(
Ge mig styrka.. 

Imorse åkte vi & lämnade av älskade Fisi & antåååån! Sjukt jobbigt! Först gixk det bra & vi myste.. Men sen började Fisi gråta & då började vi alla tjejer gråta.. <3 gråtkalas <3 vi vinkade av dom tills vi inte såg dom längre.. Haha.. 
Har gömt brev i hennes väska också.. Trodde hon såg igår när jag försökte gömma dom haha, hon kom in i rummet men märkte inget ;D 


Det känns ändå ganska "skönt"
Att dom äntligen har åkt för då kan jag äntligen börja min nedräkning!!! Dom är framme typ närsom & deras äventyr har precis börjat .. 
Känns ändå ganska ok.. Hahahahaha.. 
Har bog ej fattat att dom ska vara borta i 4 (!!!) månader ..  Hon har inte ens varit borta i ett dygn.. Mamma & Anna hittade fisiiis strumpor i soffan.. Dom
Började gråta & tog en var & sniffa på hahaha...... Vad kan jag säga??? Kärleken är som den är ;) 

Kommer börja mina inlägg mer till Fisi så hon kan hänga med på avstånd.. 

Nä nu måste jag sova! Så jääääääävöa trött!

P.s Fisi hoppas du inte glömmer art smsa mig ;) 

Älskar dig!!!

/ storasyster 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0