hejheej

ok dags för en uppdatering kanske.
 
vi tog oss igenom dom dagarna. jag var så trött & arg på allt. men sen insåg jag att det är bara att finnas till för min lilla prins & försöka ge det han vill. & det går ganska bra!
man märker att han börjar bli äldre..... min lilla BEBIS. 
 
han..
-vill typ inte lika i ens famn när man ger flaskan. så nu ligger han brevid mig i sängen & jag håller i flaskan medans han krafsar & dricker samtidigt.
- vänder sig som tusan på skötbordet. "juckar" med rumpan. kastar ner allt i tvättmaskinen.
-efter man har bytt blöja ser det ut som ett slagfält på skötbordet. han har lyckats dra ner blöjor, puder, strumpor.. m.m. haha.
- mamma/ pappa ska vara nära men ändå inte. 
- har en stark vilja. 
 
ibland börjar jag tro att han har i 8 månader lindat oss runt hans finger för att sedan visa sitt sanna jag.. HAHA. skoja. men man märker verkligen att blir det inte som han vill så får man veta det. brås på sin mor kanske. 
när han blir glad så krampar han nästan, han blir så glad att han ej vaet var han ska ta vägen.
 
nu sover mammas kille. sen när han vaknar tänkte jag att vi skulle testa hans pulka jag släpade genom halva stan igår!
 
håller även på att städa ur julen här hemma.. måste köpa 3 nya lampor.. blir så tomt & mörkt här hemma annars.. dock så kostade ena 600 som jag ville ha.. kanske lite dyrt för en lampa just nu .. 
 
 
tog blider på albin med systemkameram.. HAHAHAHA han brås på moffa! blundar typ på VARENDA kort. ahhaahaha så kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.
 
förresten i lördags var vi & träffade albins kusin, Leo. herre. jag vill ha en till bebis, sen när jag verkligen känner efter vill jag kanske inte det just nu. men ändå. fast å andra sidan, så vill jag vara gravid igen & allt så MEN, med albin igen hahaha. finns ingen i världen som jag kan älska så mycket som han. så är lite rädd hur det kommer bli med syskon. men det löser sig nog. men albin kommer ALLTID vara mammas kille <3 
 
i lördags var det även 1 vecka sen fisi & antååååååån åkte.. jag sa till micke "känns som dom har varit borta i 1 månad!"
micke "nä känns som vi lämnade dom igår.." 
hmmmmmmmmmmmmmm... för övrigt är matte inte min starka sida, så jag räknade ut att det är bara 11 veckor kvar tills dom kommer hem. men jag hade glömt att 4 månader är 16 veckor. så det är "bara" 15 veckor kvar :((((((((((((((((((((((((((((
bajsigt!
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0