Älskar dig

Blev inte mycket sömn inatt .. Och Albin ville gå upp kl 6.30 :( det var sjukt jobbigt! 

Vi var ju på Bvc idag , mamma & Anna var med! Albin väger nu 8670 gr & är 71 cm lång! Följer kurvan perfekt.. Hon sa att han är prefekt på pappret också!!! :) 
Såklart han är! På dagarna hahaha!

Sen gick vi & handlade lite på bea, sen skulle vi till ett fik men det var stängt!
Blev fika hemma, tyvärr ingen vila för mig då vädret var skit & kul att gå promenad då.. Nja sådär , gjorde ju det..

Sen åkte vi hem till mamma & åt middag & myste! Mormor & Douglas kom förbi också :) min lilla fisiiiiiiii <3 *gråter blod* 

Idag har Albin fått sin kusin Leo!! :) så kul! Skiljer 8 månader & 1 dag.

När vi åkte hem idag efte jag hade pratat med Fisi i telefonen så bröt jag ihop. Efter graviditeten så har jag blivit så jäääääääääääävla känslig.. Gråter för allt.. Tårarna bara sprutar. Kan Inte stoppa dom. Så jag bet ihop som fan idag.. 

Det känns så sjukt. Alltså ingen förstår. Bandet mellan systrar. Det är bland det största som finns. Och det som är så jobbigt är att jag står henne så nära. Hade varit lättare om jag inte gillade henne. Men jag älskar ju henne så det är ju faktiskt jättejobbigt detta. 

Vem ska jag ringa nu bara för att? Vem ska komma förbi här bara för att umgås? Vem ska sova över här bara för att mysa? 
Vem ska jag prata om mina problem med nu som egentligen inte är problem men hon tar dom på allvar ändå? Vem ska busa med Albin & Vem ska Albin en pussar? (Albin har börjat pussa, bara moster!) 
Vem ska få mig att inte skrika på Micke? 

Ja.. INGEN i fyra månader. För det finns INGEN i världen som kan ta Hennes plats.. Det suger. Hade varit lättare om någon kunde det haha. 

Fisiiiiii. Älskar dig mest i hela världen. Ni måste ta hand om er! Nu måste jag gå & oroa mig i fyra månader....!!!

Imorn runt 10.30 åker vi alla & vinkar av dom.. Kommer ha ca 3 timmar på flygplatsen.. Borde räcka haha! 



/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0