Saknar ..

Magen.. Kan man inte bara få ha magen? Gå runt & vänta spänt på vad som ska hända? Gå runt i 9 månader & alltid ha sitt hjärta med sig i magen 24/7 & inte ha ont i ryggen? Inte lukta illa , inte få kamelpucklor, inte ha så fruktansvärt pissont i ryggen osv..?!

Just nu saknar jag magen & känslan att vara gravid sjukt mycket! ❤❤❤❤ men vill inte gå igenom detta för någon annan än Albin! Så känns det nu.. Hur ska jag lyckas få till ett syskon?! Haha..







Har aldrig känt mig klumpigare eller tjockare i hela mitt liv, men har heller aldrig känt mig mer bekväm med min kropp som när jag bar på flubber ❤❤❤ 


Tänk att denna lilla skrutt låg i min mage.. Denna kärlek till denna lilla människa.. Ojoj, aldrig i mitt liv kunde jag föreställa mig att den skulle vara såhär stark!!! ❤❤❤❤ 

/ knasig sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0