R.I.P Janet

hungrig. ovanligt. hehe. ätit frukost & en omelett idag. det finns fan aldrig något här hemma, så det går inte att äta något........ morr. 
 
idag 9,45 så somnade min pappas moster Janet in... jag är så jäkla känslig & Janet har faktiskt funnits mycket i mitt liv när jag var yngre. min älskade brunbjörn som jag hade under hela barndomen var från henne & hennes man. men mest så tänker jag på min farmor & min far. FYFAN för att mista sin syster. (jag är äldst så jag måste väl fan få dö först! när jag är gammal alltså.) & FYFAN för att mista sin moster. :( R.I.P Janet, nu får du äntligen träffa din älskade Bengt. <3 du finns i våra minnen. 
jag är tydligen extra känslig just nu , eller efter Albin kom. fattar inte varför. kanske för att livet är så jäkla orättvist..
 
hämtade iallafall min älskade iphooooooone idag, hoppas fan att den funkar denna gång! håller på att återställer den nu. 
 
idag kom MIN moster till sverige, för att komma på dopet! så jag & Albie åkte över en snabbis till mormor för att mysa lite. vi ska träffas mer imorgon. 
 
jag är trött. jag vet inte vad det är med mig. jag tror jag verkligen har insett hur skört livet är & det gör ju inte saken bättre, för då kan jag inte sluta tänka på det. 
 
en sak till. 4 & en halv månad senare & sprucket underliv & värsta gympasset senare: Jag kan fortfarande INTE fatta att JAG är MAMMA till min ÄLSKADE SON. Jag har ett barn. en son. jag är mamma. när ska det sjunka in? hehe..... hur fan kan man älska en sån liten människa så mycket? för varje dag som går blir jag bara mer & mer chockad över all den kärlek prinsen får att bubbla inom mig för han. 
 
 
/ sanera 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0