Mys med morfar

Vilken natt..... Tur att morfar var här, hade inte orkat denna natt själv!

Prinsen vaknade till 00.30 & skrek sitt "nattskrik" som han brukar. Men man brukar kunna ge nappi & klappa på honom så somnar han om.. Men inatt låg han & gnällade & sov fast han gnällde.. Helt ärligt så vaknade han till så minst 1 gång i timmen.. När jag hade ammat & så hoppades jag på att få sova . Icke! Pappa gav han mat då, jag var så trött.... Pappa gick upp med han ca 6.30 & jag fick sova ända till 9.30!! :)

Så nu ligger mina killar & vilar & jag pratade precis med min mickey & dom hade det så bra :)

Tack älskade pappa för att du hjälpte mig inatt! <3 

/ sanera 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0