4 månader

idag blir prinsen 4 månader!! ÄSLSKADE BARN. för fyra månader sen hade vi varit uppe på bb i 1 timme, inte förstod jag då att du skulle lära mig en massa saker fast du är så liten.. all denna kärlek. åh, det är så jäkla sjukt. att bara höra dig eller se dig le, så försvinner alla mina problem & bekymmer.
när jag fick dig upp på mitt bröst så lovade jag dig att jag aldrig skulle låta något hemskt hända dig, något alls. min fina lilla kille. & snart ska vi döpa dig också... mamma älskar dig min lilla skatt. alla i din omgivning älskar dig, du är så älskad min prins <3
 
4 månader & en dag sen. <3
 
 
finns ingen finare än min lilla prins. 1 timme gammal.
 
/ sanera
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0