virrig tant sanera

haha herre. jag kunde inte somna om & inte albin heller. albin sover nu & egentligen skulle vi ara i stan nu för att träffa gudmor, men får se om han vaknar snart så åker vi, jag är klar!
 
Jag är heeeeeeelt virrig. haha. det enda jag har i mitt huvud är: emmi & bebis. tänker hela tiden på dom. har smsat lite med dan, men jag vill verkligen inte störa men samtidigt kan jag verkligen inte låta bli.. mina fingrar bara slänger iväg smsen av sig självt, helt plöstligt har jag terrat dan. hehe.
han skrev att emmi är så snäll så hon kommer inte skrika på han.. haha jag vill höra deras bersättelser sen ;) 
 
stod & hällde upp vatten åt albin, samtidigt som jag kollade på han. helt plötsligt rinner det vatten på min fot.. hahahahahahahha jag stod återigen & tänkte på emmi & bebis.. tur att det hade svalnat!
 
detta är nog första gången i hela vår vänskap som hon inte svarat på mina sms.. haha. men skulle jag tillåta det så är det väl just då hon ska föda barn ;) 
 
mamma säger jämt att jag liksom är med & så , men i mitt sinne/ huvud är jag någon helt annanstans, typ varit i thailand i 6 månader hahaha. nä men hon säger att jag har dagdrömt sen jag var liten.. 
 
som sagt vill inte terra emmi, men det är svårt att låta bli. ni ska veta hur hårt jag får jobba med att INTE skicka ett peppande sms.. vill inte att det ska bli som när jag skulle krysta.. först ringer min mobil, sen mammas, sen mickes & så höll det på så.. mamma blev galen, jag med! men så fort jag skulle skrika till om det kom det en värk så jag hade ej tid.. men det var sjukt jobbigt. så ska FÖRSÖKA låta dom vara ifred. men det är icke lätt..
 
tänkte typ "nu har bebis kommit!" men inser snabbt att det kan dröjas till inatt/imorn innan bebis kommer..... det har jag stor erfarenhet av ;)
 
 
 
så bebis.. komsi nu............ 
 
/ sanera

Kommentarer
Postat av: Ems

Hahah shit, när du skrev detta hade jag 20 h kvar på förlossningen xD

2013-11-02 @ 17:04:47
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0