Sjuklingar

Inte konstigt att prinsen skrek hela natten igår, han har fått sina första förkylning! Ögon & näsan bara rinner & hostar massa :( stackars mammas älskling <3

Micke kom hem vid lunch igår, ringde han i panik, jag grät, Albin grät haha.. Jag var helt slut! Så Micke kom hem & både kag & Albin deckade typ på en gång! 

En sån förkylning + ont i halsen som jag har nu skulle man klara om man fick vila mycket, men är man mamma kan man inte ta ledigt!  ❤❤ så vi drar oss över till morfar i helgen! Han mår inte heller helt 100 dock.. Men vi hjälps åt, så jobbig är han inte! Men som sagt jag är sluuuuut..

Natten var bättre inatt sa Micke , Albin sov faktiskt från 3 till typ 8 , vaknade några ggr..

Idag har vi firat min älskade kusin Lucas som blir byxmyndig!!!!! Albin sov heeeela tiden haha.. Gammelfarbror har typ bara träffat han 2 ggr vaken, får bjuda över han till pappa i helgen för lite mys ;) 

Sen gick jag & mina älskade , pappa & Fisi till skrapan & fikade.. Saknat dom massa, känns som det var längesen vi träffade dom.. Idag har dom varit på min pappas mosters begravning, Janet.. Tanken vsr att jag, Micke & Albin skulle gå.. Men efter i fredags orkade jag verkligen inte, & det förstod min farmor. Det var hon som sa att jag faktiskt skulle stanna hemma, det har hon sagt från början.. ❤❤ :(
Faaaan nu gråter jag igen! Vet Inge vad det är med mig!!!! När Fisi & pappa berättade om begravningen & vad farmor ade sagt osv började jag bara gråta.. Helvete vad känslig man kan vara.. Men jag orkar inte att folk ska dö. Är livrädd 24/7 att något ska hända mina älskade människor.. & jag tänker på min lilla farmor, att hon miste sin älskade syster.. FYFAN kan inte förstå vad hemskt.. :( 

Gett Albin lite mat & han var så trött, så nu sover han! Väntar på Micke , sen blir sängen .. 

Halsjääääääävel.. 

/ sanera 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0