Mysig helg! ❤

Ligger på soffan hemma nu! Buhuuuu saknar att vara hos pappa, ville inte åka hem , haha.. 

Vi har haft en supermysig helg! ❤❤ igår tog jag, pappa, Fisi, mamma, Albin & ozzy en låååångpromenad! Runt vattnet & i skogås, så vackert & härligt! 
Och så kul när mina föräldrar umgås, tycker det är bra att det är så härligt att få umgås med min fina familj ❤ 

Inatt sov Albin bra, somnade om efter amningen.. Imorse tog pappa honom, så jag kunde få sova! Tack ❤❤ 

Sen blev det en promenad igen! 

Man märker att Albin kommer bli moffas grabb! Oj vad han tittar när morfar går ut ur rummet eller kommer in i rummet! 
Mitt lilla busfrö ❤ 

Tack pappa för en supermysig helg!!!! Det behövde vi!!! Vi kommer snart igen ;) älskar dig, världens BÄSTA pappa/ Morfar!!!! ❤❤❤❤









/ Sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0