Love

Söndag. Trött som fan. Albin har börjat gnälla hela nätterna, inatt var det mickes natt men sov ej så mycket ändå.. 
Babyn sov hos oss igår tills idag, myyyyys <3 älskade hjärtat.. Hon börjar bli stor & behöver mig mindre & mindre.. Det märks & det känns jävligt jobbigt :( Buhu, min lilla morriiiiiihoppi.. 

Jag, Albin, Anna & emmi var på underbara barn mässan idag. Massssa folk, men ändå inte helt galet som jag trodde. Fick en gratis påse med maaaaassa saker, en mam nappflaska, sen köpte jag inllägg till badkaret så jag kan bada Albin där! & sen köpte jag stolsdyna till barnmatstol :) 

Sen kom mamma & Kenny förbi & vi tog en sväng till mc .. 

Imorgon blir det öppna förskolan med några mammor från mammagruppen. Eller det beror på hur natten blir.. Min älskling, vad är det :( <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0