Flyttar över till pappa gör helgen

Ligger i mitt flickrum hos pappa! Längtade hela kvällen igår att få komma över hit, vet ej varför! Har sjuk hemlängtan, tror för att jag är sjuk.. Åh jag vill flytta hem igen!!! Hehe, pappa blir aldrig av med oss igen.. 

Nästa helg sover vi hos mamma :)

På dagen var jag över till mamma & Anna , babyn opererade öronen imorse! Så som den snälla syrran jag är bakade jag morotskaka & köpte godis, glass & lotter till min älskling!

Min lilla prins ligger & rosslar & man hör hur mycket slem han har & hur täppt han är :( 

Min haaaals :( 

Nu ska jag sovvvaaaa... 





/ trött tjej 

Kommentarer
Postat av: Ems

Så söööööööt!!!! DÖR!!! <3

2013-10-12 @ 18:35:34
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Mmmm han är bra vacker min lilla son!!!!!! <3

2013-10-12 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0