Duktig prins ❤

Min bebis var så duktig igår med sprutan! Gick mycket bättre än sist, han slutade gråts efter bara nån minut <3 
Han väger nu 7300 gr & är 66 (!!!!) cm , mammas stora fina pojke ❤❤❤

Såklart fick han en liten 5månaders/ "han-var-så-duktig" present också :) 

Han hade inga biverkningar eller så, förrens vi vaknar inatt av att han yrar & tillslut gallskriker.. Han var KOKHET!!! Stackarn.. Han hade 38.1 & vi gav han en Alvedon.. Sen fick han sova brevid mig i sängen, han gnydde typ hela natten så jag hat inte sovit så bra.. 
Ligger i sängen nu, är helt slut! 

Imorse kom emmi förbi, mysigt! ❤❤ Sen åkte vi till stan & fikade med gudmor ❤❤ 

Sen handlade jag lite saker, present till Emil på lördag osv.. Hittade en stinky pyjamas på rea till Albin.. Var ju bara tvungen, det bästa av allt : nät jag vänder på den står det stinky över rumpan.... Oh My gooood hihi..

Juste , jag & Albin fastnade i en hissjävel på centralen i 10 min med 2 japaner bara för jag tycker rulltrappor är så läskiga :@ .... Tillslut kom vi ut! 

Mickes föräldrar kom förbi på middag, dom hade köpt en jättefin fleeceoverall & mössa till Albin från polarn & pyret.. :) 

Nu ligger jag i sängen. Min rygg gör så ont :( ska sova nu.. Har varit en lång dag.. Och imorn blir det en lååång & tuff dag... Puuuuh.. Livet är bra orättvist.. :/ 

/ sanera 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0