Bebiiis snart?!

Natten har varit ganska jobbig, Albin har gnällt mycket i sömnen .. Det var mickes natt, han blev galen nästan :/ 

Tog typ 2 timmar för mig att somna för jag var så nervös för emmi hade förvärkqr hahah.. 

Jag & Albin skulle somna om nu & så kollar jag mobilen.. Emmi & dan är på huddinge.. Hahahahah jag är så nervös!! Vet inte varför , var inte ens såhär nervös när jag skulle föda haha.. 

Åh är så nyfiken, känns som när man ska få ett syskon!!

Åh lilla skrutt snart är du hos dina älskade & fina föräldrar , som dom har längtat! Vi med! 

Haha hur ska jag kunna somna om nu??   

Ååååh BEBIS!!!! Idag måste jag kämpa för att inte "råka" hamna på Huddinges förlossning känner jag ...

Tänker på er!!! Love you, allt kommer gå bra!!! 

/ sanera 

Kommentarer
Postat av: Ems

Hahahah fina du!!!! Vi saknar er :D <3

2013-11-02 @ 17:03:56
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0