rastlös måndag

sitter & har SKIT tråkigt................... Albie sover.. & har gjort det i över 2 timmar.. hann äta lunch osv , men ååååååååååååååååååååh så tråkigt.
 
vi skulle till öppna förskolan här i stureby idag, men albins favvostund är sångstunden & den är kl 14, så vi missar den eftersom han sover fortf.. så struntar nog i det.. ÅH FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. jag som hade sett fram emot det VÄLDIGT MYCKET. och få träffa mina mammavänner, MEN NÄ. ååååh öppna fsk är inte förrens om TVÅ veckor... FAN BLIR SÅ ARG OCH LEDSEN NÄR SAKER JAG HAR PLANERAT INTE GÅR SOM JAG VILL............. haha. 
men jag VÄGRAR väcka min son, för han behöver sova! 
men vill så gärna gå dit med han... men funderar på att åka till öppna förskolan i älvsjö istället.. men min vapendragare ems kan ju inte följa med för hon har fullt upp med älskade hugoooooooooo <3 
 
hjahaha bittert idag.
 
albin har fått massa mango idag, det var gott. och smörgåsrån. och potatis & brocoli , men det var ej gott......... han åt TVÅ portioner gröt till lunch. igår var första gången vi ersatte ett mål med gröt. mammas duktiga pojke!! 
 
äh, jag drar till öppna förskolan i älvsjö & skogås i veckan.. hur jag nu sak hinna det ;) känns som hela veckan redan är uppbokad.. idag var det så mysigt att bara få vara hemma med prinsen & mysa & sitta & äta med han och ha skoj. 
 
jag känner mig riktigt schizo idag. konstigt. fick ändå sova till 7 (!!) imorse.. bara lite gnäll några ggr, så jag måste gå upp & ge nappi.. 
 
åååååååååååh nu kom "time after time" med cyndi.. varför gråter jag till den? haha. herregud..
 
nä nu ska jag försöka göra något annat så jag inte går & väcker min lilla älskling. 2 timmar är fan tortyr ifrån han, hur fan ska jag klara av att börja jobba? 
jag frågade micke om jag kunde få bli dagmamma med ett barn. sen kom jag på att jag kan ha 2 barn, jag tar hugo också & sen albins kusin. helt plötsligt har jag 3 barn.. perfekt. ska ha en lekhage med elstängsel också.. SKOJA. tråkig humor. 
 
 
bläääblääää. konstigt humör idag. känner att det ligger bäddat för missförstånd ikv när mickey kommer hem ;O 
 
förresten, han är ju för underbar!!!!!!!!
 
jag: alltså du får be samuel sätta upp tavlorna & hyllorna!
micke: men det kan vi göra själva!
jag: varför är det inte gjort då!??!?!?!?!?
micke: men VI fixar det.
jag: HAHAHAH vi????? ska vi ha nytt mode där allt hänger snett eller?
micke: nä men du pekar & jag spikar upp.. teamwork!!
 
det är bra det, härlig syn på teamwork :) 
 
när prinsen vaknar tror jag vi går & hälsar på mormor på jobbet :)
 
<3 
 
 
 
/ sanera

Kommentarer
Postat av: Ems

HAHAHAHAHA!!!! Elstängsel... Hahahah!!!!!! Döööööör xD

2013-11-04 @ 14:45:42
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha får Hugo vara hos tant sanera då? :)

2013-11-04 @ 15:44:28
Postat av: Ems

Jag hade tänkt köra med taggtråd, så elstängsel lär inte vara några problem ;)

2013-11-04 @ 22:20:13
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0