promenad

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. jag är arg. men orkar inte ens skriva om det nu. gör det en annan gång för det blir för mycket ....
 
vi hängde med ems & gosi. vi tog en promenad till bandhagen & fikade. sen gick vi en lååååångis hem till emmi & gosi. skönt att få träffa min emmi.. känns skönt att få prata om våra förlossningar, man känner igen sig & vissa saker undrar man över & man hjälper varandra att förstå osv. det känns liksom lättare att gå igenom detta när man har en av sina bästa vänner som förstår en precis
 
jag är helt slut. albin sover & micke är & kollar fotboll hos grabbarna. 
 
funderar på att gå & lägga mig. 
 
/ sanera

Kommentarer
Postat av: Ems

Sötis! Känner precis likadant! <3 Så skönt att ha ngn att prata med, som varit med om samma sak och känner likadant som en själv, att allt inte är självklart liksom utan att man har tankar, frågor, funderingar! Vi får ta tag i detta senare och prata med proffs, så att vi kan lugna oss lite inför nästa gång det är dags att gå igenom en förlossning, hehe ;D <3

2013-11-19 @ 21:22:09
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0