Prinsen 6 månader! ❤❤❤❤

Idag blir vår älskling hela SEX månader.. Vart fan tar tiden vägen?! Det har gått så jäääääkla snabbt, hinner Inte med!

Fast det känns som vi har haft han här hur länge som helst. 

Tänk att man gick i 9 månader med prinsen i magen.. Flubber.. Som jag längtade efter flubber. Så kom han tillslut, jag ville ge upp 1000 ggr men jag kämpade för att få träffa flubber. Det är fortf svårt att förstå allt som hände dom där sista minuterna innan han kom & under & efter.. Men det har blivit bättre, jag tänkte i början hur mkt jag ville att han verkligen skulle Få komma till mitt bröst från början & hur allt går till "normalt" osv.. Men det spelar ingen roll, för han är här, han kom ut & han andas, är frisk & lever. Det betyder allt för mig. ❤❤❤

Herregud, jag kan inte beskriva känslorna jag känner för denna lilla människa som endast funnits i 6 månader..  Att jag fick bli mamma till lilla Albin, är så lycklig för det! 
Världens mest finaste, sötaste, vackraste, gladaste, nyfiknaste älskade lilla kille ❤❤❤❤

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket min lilla son. Du är helt klart det bästa som har hänt oss.. Tänk om vi hade kommit ihåg kondom dendär gången, fy i helvete vad glad jag är att vi Inte gjorde det!!!!! 

Skruttski, bebisbuuuuus jag älskar diiiiig!!!! Prinsen ❤❤❤❤❤❤❤ 

/ mamma till världens sötaste Albin 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0