Mysigt

De nya nattrutinerna var ju skitbra! Han vaknade 00.30 ..... & var pigg & glad till 2! Men det var mickes natt & eftersom han var dum mot mig natten innan skickade jag ut dom till vardagsrummet så jag kunde ta igen lite skönhetssömn ;) 

, men dom verkar funka bra ändå.. 

Igår sov jag & Albie hos morfar & moster, myyyys!! Antåååån kom på natten också.. På dagen var jag, pappa & Albin på öppna förskolan i skogås! Det var trevligt :) 

Idag var vi på babysim, det var väldigt mysigt men Albie var trött.. När det var dags att lämna runt ens barn i ringen gick vi upp! Lämnar inte från mig Albin till främmande människor & ännu mindre i vattnet! 😳

Nu på kvällen har jag varit hos Bini & hundarna!  Det var så jäkla mysigt! Vi delade på 2 asti & åt middag.. Blev Inte ens påverkad, skönt att bara få komma iväg & träffa B!
Herreee, vad jag saknar henne.. Men nu ska vi träffas i veckan också. 
Nu har jag fått en massa positiv energi &  det känns alltid så skönt att få vara med ens älskade vänner ❤ 
Skönt stt få komma iväg & bara vara sanera ett tag!

Nu svamlar jag :) ögonen går i kors, tror detta är rekord för hur länge jag har varit uppe på ett tag! Men det är ju mickes natt, skönt! Han sitter & spelar det där hemska spelet.. Fan jag förstår varför tonårs pojkar blir dumma i huvudet 😳 helt sjukt spel!

/ sanera 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0