menshelvete

åh det går bra för mig nu........... lyckades radera ett mail som jag behövde från bvc.. MORR.
 
har haft ont i magen & varit öm över äggstockarna , igår var jag SJUKT sötsugen.. och idag förstod jag varför: jag har fått min mens... ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. fan vad kul. och nu går allt åt helvete! haha inget funkar som jag vill med varken mobilen eller datan. ahah
 
nä men sist jag trodde jag hade mensvärk var det albin som växte i mig! men typiskt, gav tillbaka värmekudden från pappa.............. skulle VERKLIGEN behöva den nu :( ..
åh glömt hur jobbigt det är med mensvärk, hormoner osv :(
'BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS. över 1 år sen jag hade det ........... och så har jag gett bort alla tabletter & bindor & tamponger osv ahha.. det går bra nu ;) 
 
gjorde plommonpure till albin precis. hahhaahah fyfan det luktar SKIT. 
 
förutom att jag har så ont i magen att jag håller på att svimma så springer jag i tvättstugan också. micke testar sitt nya spel , gta som han fick av mig & albin. jag trodde der var ett bilspel............ MEN DET ÄR ett skithemskt spel där man springer & rånar & dödar folk??!?!?!?!? :| hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
 
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0