kämpigt

igår var emmi, dan & hugo här! det var supermys.. :) micke gick till jobber runt 16,30 & albie var så trött så skulle lägga han ca 40 min så han skulle orka vara uppe sen ett tag... 
började typ när micke gick. kl 19 typ så somnade han. säger bara; FUCKING FUCK VILKEN JÄVLA PÄÄÄRS. vart fan är ob timmarna för mitt "jobb" då?! "så jävla lätt att bara vara hemma med en unge." HA. nästa som säger så lämnar jag albin till över läggdags. :) 
 
jag har ju så ont i min rygg så att vagga en (snart) 8 kg bebis flera ggr varje dag går inte längre! så jag lägger han i sin säng eller lägger mig brevid han, så att han ska somna. men det som händer (oftast) är att jag vill börja dricka vin mitt i allt & det blir ju inte bra ............. nä men fan. kom igen sandra. bajs. jag skojade alltså. nä men jag är iof sugen på vin KANSKE, men jag vill inte dricka det under nattningen. vet inte ens varför jag skrev så., , jag vet inte ens vad jag skulle skriva nuuuuuuuu., försöker igen;
 
NÄR jag lägger han så brevid mig eller i hans säng, så oftast vrider & rullar han runt typ så att han blir pigg..ligger & rycker i mitt hår, min tröja, stoppar sina fingrar i min mun, "klappar mig", försöker göra mig blind på riktigt osv. ni fattar. 
men jag fortsatte. läääääääänge. när emmi, hugo & dan går börjar albie gallskrika. jag börjar slita mitt hår. (mensvärk = inge tålamod eller humör.) ville bara lägga mig brevid albin & gallskrika jag med. tänkte "VARFÖR I HELVETE SKA DET ALLTID BLI SÅHÄR NÄR JAG ÄR SJÄKV MED HAN?!?!??!?!?!??" 
försökte ta upp han. osv. tillslut höll jag på så länge att jag nu var tvungen att lägga han för natten. gjorde mat osv. han åt 180+90 ml utan problem! ögon gick i kors. SNAAAAAAAAAART tänkte jag. icke. då (när jag var mitt inne i det) så tänkte jag "för en timme sen hade jag egentligen gett upp." mrn jag får alltid någon konstig extra energi. kan inte ge mig. när jag har nattat han i snart två timmar, ger jag upp då så är dessa två timmar av blod svett & tårar i onödan?! 
hur som 2 & halv timme senare somnar han. stackars min älskling. måste varit helt slut. men han fick sitt nattskrik igår igen, "längesen" han hade det.. kanske 2-3 veckor sen. men så han skrek till minst en gång i kvarten.. 
han har senaste två nätterna börjat vakna typ 4-5 igen................... 
är det tänder ? eller vafan är det dåååååååååååååååå?
 
du är den finaste som finns fast jag får kämpa med att inte vagga dig tills sömn! jag älskar dig min FINA ÄLSKADE kille. <3 
 
 
/ trött mamma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0