jag var blödig redan från början,

men sen kom du. 7 månader senare & jag sitter & kollar på bilder på dig i datan när du sover. haha. jag gråter när ibland du ler mot mig. jag dör 17 ggr om när du tittar på mig med dina stora blåa ögon. du får mig att känna att jag klarar ALLT så länge du finns vid min sida. Lilla Albin. jag älskar dig så mycket att det knappt kan vara bra för någon haha. denna kärlek. jag är mamma. till dig. och fortfarande efter 7 månader har jag lite svårt att förstår att JAG är mamma till DIG.
 
älskade busetroll. <3 du är världens vackraste & finaste kille som finns. tycker tanterna på tbanan med. hehe. såklart. vem gör inte det!?
 
 
/ mamman sanera
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ems

Snutteee Albie! <3 Btw, I feel you bro xD gråter typ varannan dag, för att min son är så fin ;D <3

2013-11-28 @ 18:44:15
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0