happyface

JAG ÄLSKAR DIG FANTASTISKA KVINNA PÅ FSK!!!!!!!!!!!!!
 
måttligt road när man ringer fsk & har plats 258 i kön & är helt säker att man får prata med bitter kärring. MEN. fan vad fel jag hade. världens snällaste kvinna förstod mig precis & det var inga problem & hon ordnade att pengarna kommer den dagen de skulle komma från början!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ÅH. haha tackade henne 190000 ggrrr... hon ba hehe det var så lite så! ha det så bra nu!
 
sådär. nu är jag glad igen. och har återfått tron på serviceyrken!
 
nu ska jag fortsätta städa, vika tvätt, packa inför imorn osv!
 
prinsen sover gott. såklart gnäller han till efter nappen precis när hon svarar haha.!
 
/ sanera 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0