Albins bff!

Igår kom han, Albins bff!! Lilla Hugo!!! Så fin, ståtlig grabb! 4 cm längre än vad Albin var när han föddes & ca 600 gr mer! Jag som tyckte Albin var lång haha, längtar efter att få träffa lilla Hugo! Så jäkla fint namn! Jag tjatar om Hugo hela tiden, Micke bara skrattar.
Han sa igår "jag tror att du är efter emmi & dan, den som är lyckligast över att Hugo är här"
Jag firade med att handla godis.. Micke påpekade detta att det ej blir mer denna vecka, då sa jag "men Hugo kom ju idag, det måste vi fira" hahahahah.

Emmi & dan kämpade i över 1 dygn!!! Fyfan, stackars er :( jag som tyckte jag höll på länge haha. Så jäkla grymma! Känner igen detdär "snart är han här" haha, 3 timmar senare tittar bebis ut.. Dom kan luras dom där bm:arna :) 

Min mamma höll på med mig i över 1 & ett halvt dygn 😳

Träffade Sandra igår! Haha så förvirrad var jag att jg glömde flaska till Albin! Så fick köpa en ny! 

Längtar tills man får träffa lilla Hugo! Men jag ska försöka att Inte vara mer jobbig än vad jag är i vanliga fall & ge dom tid. Det är många som vill hälsa på & jag vet hur det känns , jag mådde inte alls bra efter men försökte ändå.. Hoppas emmi mår bättre än vad jag gjorde psykiskt! ❤❤

Förresten, kollade igenom mina papper från förlossningen & bb. Vi låg på k77 plan 7, tänkte vad konstigt för jag fick för mig att bb ligger på plan 8. Sen visade det sig att vi låg på special bb, för mammor & bebisar som behöver extra ombord.. Har ett svagt minne att dom nämnde det på förlossningen, men inget jag tänkte på då.. Inte konstigt att dom sa dag 2 "det är inga planer på att åka hem för er än", då man stannar där mellan 2-4 dygn.. Hoppas emmi & dan & Hugo får komma hem tidigare , man höll ju på att bli galen! 

Nåååååjaaaa. Känns stört. Min bästa kompis sen 17 år tillbaka, genom vått & torrt, genom olika åsikter & starka viljor genom en massa kärlek; är vi nu båda mammor.. Vi kommer fortsätta 100 år till vänskap & våra barn kommer få växa upp ihop.. Vilken känsla ❤❤ älskar dig! 

/ sanera 

Söta Hugo ❤❤



Kommentarer
Postat av: Ems

Herregud vad jag grät när jag läste detta! <3<3<3 Älskar dig hjärtat!!!! Finaste vännen man kan ha! <3 Vi längtar efter er alla tre! :-*

2013-11-03 @ 20:31:47
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Åååååh Sötnos!!!!! Det är hormonerna ;) hahah! Du är finaste vännen :-* älskar dig!!!! <3 sanera

2013-11-03 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0