"Utvilad"

Känner mig väldigt utvilad, har jag inte gjort på läääääänge!

Ligger med Lilleman på bröstet, som sover på mitt bröst ❤

Jag fick sova till 3, han sov tills dess! Sen ammade jag han & vid 4 bytte jg & Micke plats så tog han över .. Sen vid 7 så blev jag väckt & ammade igen & sen tog Micke han igen & jag fick sova till 11!

Nu ligger Micke & vilar, stackarn ska jobba ikväll!

Emma skulle ha kommit förbi idag, men det blir nog en annan dag :)

Ska hänga tvätt & ta tag i lite städning. Ser för JÄVLIGT ut här!
Min lilla groda sover så fint på mitt bröst..

Idag ringde jag Folksam för stt försäkra honom, lite segt, glömmer allt om jag inte sätter påminnelse på mobilen..

Faderskapsfastställande ska också göras, men dom har bara telefontid 10-11 & då sover vi alltid.. Dom borde fan ha en tid på eftermiddagen också..

Ska se om skrutten går med på att ligga i vaggan så jag kan sätta igång här!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0