Mys

Idag har jag verkligen känt mig utvilad & ganska pigg! Känns så skönt..

Har fått iordning lite här, fixat & tvättat.. Skönt, lite grejer som tagit så lång tid stt ta tag i.. Tex som disken & ren tvätt som låg slängd i soffan..

Sen kom Fisi hit & bjöd på sushi & myste! Vi skulle ta en prommis men det började regna.. Kollade Gais - Bajen & tyvärr förlorade vi.. Lisen hade innan kommit underfund med att sen Albin föddes hade vi vunnit alla matcher , men det höll ej i idag alltså!

Min smärta har verkligen gått ner & det börjar kännas bättre! Men har fortf väldigt ont & min rygg gör väldigt ont.. Men tar bara Alvedon någon / några ggr / dag nu ist för massa piller ofta.. Känns bra!

Snart är det nog läggdags, börjar bli trött..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0