Mina prinsar 💙

Det rĂ„der ju mer eller mindre "krig" ute sĂ„ snacka om att jag var livrĂ€dd nĂ€r Fisi skulle hem idag :( sĂ„klart höll dom pĂ„ i Älvsjö dĂ€r hon skulle av & i SkogĂ„s Ă€r det vĂ€l direkt inte sĂ„ jĂ€kla lugnt..

Men hem kom hon, men blir sĂ„ arg & ledsen.. Ska min syster inte kunna Ă„ka hem sjĂ€lv utan stt man ska vars rĂ€dd för att hamna mitt i massa skit? Usch. Var i helvete Ă€r Sverige pĂ„vĂ€g? Har ingen lust att vara kvar & följa denna utveckling.. TyvĂ€rr har Micke ingen lust att flytta utomlands. Än. Jag har inte övertalar klart , mohaha.

Inatt har Albin varit snĂ€ll mor. FĂ„tt sova frĂ„n 1 till 4 & nu ammar jag fortf.. Pappa kastade vi ut pĂ„ soffan frĂ„n början, han behövde verkligen fĂ„ sova en hel natt, stackaren. Min duktiga Ă€lskling! Hur orkar han?! Jobba kvĂ€ll, upp tidigt & jobba morgonen dagen efter, varit uppe halva natten med Albin, kommer hem tar Albin, lagar mat osv.. StĂ€dar ocksĂ„.. Jag Ă€r jĂ€vligt lyckligt lottad ❀❀❀❀

Älskar mina grabbar sĂ„ fruktansvĂ€rt mycket.. ❀❀ lĂ„g & bara glodde pĂ„ Albin nyss , men han lackade lite han ville ha kĂ€k, haha.

Undrar vad denna dag bjuder pÄ sen dÄ? Hoppas pÄ lite mer sömn iallafall!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0