Mammaledigheten

Idag är Albin & min första "riktiga" dag på mammaledigheten. Micke började jobba igår, men då kom världens bästa pappa & morfar över & gjorde oss sällis, kollade hockeyn & åt sushi & promenerade & myste massa! Han sov över här , så både han & Micke gick nyss!

Så nu ska jag & lilla Abbe klara oss själva alltså, läskigt! Det börjar bra, kan inte få ner skötbordet själv haha..

Nu ligger lillen & snuttar tutte, vi ska försöka sova lite till , kl 14 ska vi vara hos BVC. Sen kanske Fisi & antåååån kommer förbi..

Usch, Micke har varit borta i 5 min, men detta känns så läskigt & jobbigt.. Vill ha han är, vill ha hans hjälp.. Så skönt att vara två om allt, lära sig allt ihop. Vi har ju fått in en rutin hur vi har gjort allt de senaste 2 veckorna & nu måste jag få in en ny , helt själv..

Men det ska nog gp bra, hoppas det .. Lillgrodan & jag ska nog klara oss! ❤

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0