Lördagsmys & trött mamma

Lite grinigt just nu, jag & inte Albin.. Idag har mamma, lisen, Anna Kenny & Anton varit över & ätit tacos & myst & kollat Eurovision.. Island var ju så bra, mysig låt! ❤

Men så jag ammade Albin inför första nattpasset väldigt sent, kl 1.. Brukar annars vara senast 23. Men iallafall så då skulle nästa pass bli runt 5.. Jag & Micke la oss & hann ligga i 1 timme i sängen innan han började skrika.. Jag är så jävla trött & irriterad. Men det är bara att slänga fram tutten .. Nu ligger han & ammar så fint.. Så man blir ändå lite pigg & glad ändå när man kollar på han ❤
Så imorn kommer vi förmodligen vakna väldigt sent, jag som ville ut & promenera med Micke innan han åker till jobbet..

Men är fortf så irriterad , har väldigt ont idag.. :(

Vill bara försöka sova bort värken.. & nu kvittrar fåglarna ute .. Hehe....

Och nu somnade lillen mitt i amningen.... För att vakna om en stund igen... Nääääää..... Jag tror detta kommer bli en lååååång natt & den som väcker mig imorn (förutom Albin) kommer jag göra köttfärs av.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0