Lördag

Natten har gått bra.. Fått sovit mellan amningarna, dock inte Micke som fick vara uppe i 1 Tim & 30 min...

Igår åkte vi & handlade en amningskudde & ett babygym på blocket, både från märket "rätt start" pingu. Dom är nytvättade & ser som nya ut.. Kostade 400 för allt, bara amningskudden kostat 400 ny & babygymmet 600-700.,

Har så fruktansvärt ont i min rygg, typ som foglossning, det är liksom bäckenet.. Känns som på förlossningen, liknande "värk" smärta.. Läste att en tredjedel har kvar sina symptom efter graviditet i ca 3 månader, för andra försvinner det direkt.. Såklart så har jag kvar det!
Helt stel & kan knappt böja mig.. Man hade ju hoppats & trott att det skulle försvinna när lillen kom ut..

Vi ska snart försöka åka kommunalt & storhandla på Willys, Fyfan.. Men det måste göras, ekar tomt här & idag är enda dagen Micke är ledig..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0