Lars Albin Tommy ❤

Ligger i sängen & ska vila lite..
Ammade Albin & la han i sin vagga , då vaknade han till & låg & gnydde lite & var halv vaken.. Gick ut & tänkte att han får skrika så tar jag upp han, kanske somnar han..

Sen kom jag in & kolla & han låg fortf vaken men nöjd.. & nu sover han! Ca 50 min efter amningen :)

Imorse så gick vi upp efter amningen vid 8.40, brukar somna om då men var tvungen att ringa om faderskapet så det var bara att få upp.. Gjorde i ordning Albin, försökte äta frukost , men är typ aldrig hungrig så det gick ej så bra.. Sen gick vi en lång prommis!

Sen kom min farbror förbi en snabbis & ville se underverket.. Herregud, det är verkligen mitt lilla underverk! ❤

Skickade iväg Skatteverkets papper om namn. Så nu är det klart! Han kommer heta; Lars Albin Tommy Lindahl-Steinhof ❤
Micke heter ju Lars Mikael , så detta blir nog bra! & sen Tommy är ju från världens bästa morfar! Har aldrig tänkte ngt annat namn än det i mellannamn om det blev en kille..
Samma sak om det skulle bli en tjej, då skulle det bli Gabriella i andra namn..

Känns dock konstigt att han ej kommer heta Öfors, men det kunde jag inte ens välja för att jag heter bara det i "mellannamn" som Albin gör med Lindahl & då kan man Inte välja det..

Ska vila lite nu! Vid denna tid brukar vi alltid vara ute & promenera , känns skönt att vara hemma :)

/ sanera

Haha testade hans nya jacka.. Liiiite stor.. ❤


Kommentarer
Postat av: Ems

Men gulle!! :D

2013-05-24 @ 15:24:51
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0