GnĂ€llig groda 💙

Jag hade rÀtt, Albin hade inga planer pÄ att sova igÄr..

Micke tog han & försökte fÄ han att sova, kl 1 sÄ gav vi upp & jag ammade han & Albin ville inte somna, men tillsluuuuuuut somnade han.. & sen vaknade han 5 & dÄ gav Micke upp & la sig pÄ soffan.. Jag ammade i 1 timme, men grodan bara gnÀllade & ville inte sova.. La han i sÀngen hos mig & tillsluuuuuuut somnade bÄda & vaknade 10 sen :)

Jag har tydligen lite mer tĂ„lamod Ă€n Micke, kunde man Inte tro! Haha.. Men man kan aldrig bli arg eller irriterad bĂ€r man som mamma ammar, för det hjĂ€lper inte barnet att bli hetsat eller stressat, man fĂ„r helt enkelt prata lugnt & försöka fĂ„ han & Ă€ta tillslut.. Medans Micke kan hĂ€nga över oss "men vad Ă€r problemet ?!?! ÄÀÀÀÀÀt.." DĂ„ skickar mamma ut pappan :)
Men jag förstĂ„r han! Han Ă€r trött & sĂ„ .. ❀

Ska snart ut pÄ promenad med han! Micke ska över till en kompis..

Jag tvÀttar & tvÀttar.. KÀnns inte som jag hinner med , haha tvÀttkorgen överfylls.. Men mest Àr det handdukar , vi har ej sÄ mÄnga sÄ mÄste tvÀtta upp dom hela tiden.. & sen mins klÀder, har ju bara ett begrÀnsat antal plagg som passar & svettas ju sönder varje dag sÄ ja, en hel tvÀtt blir det. & Albin spyr ju en hel del ocksÄ..

IkvĂ€ll ska nog jag & skrutten Ă„ka till gammelmormor & sĂ„ kommer mormor förbi ocksĂ„ ❀

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0