Ajjj

Bytt personal & bm verkar också jättetrevlig!

Vi har vandrat runt hela sjukhuset nu, börjar få ont nu, intensivare sammandragningar .. Ryggen är värst, nu är det en ihållande smärta som Inte verkar försvinna..

Om en timme är det dags för 4e tabletten.. Är trött nu.. Jobbigt att sitta i detta rum, men mamma & Micke ville inte gå allt för länge med mig när jh började få ont..

Haha jag bara älskar dom hör snygga nättrosorna med bindan xxxl , man känner sig som en tant :)

Känner mig hittills ganska lugn inför förlossningen.. Förstår nig inte vad som komma skall.. Är mer orolig för att Mams & mickey ska få sova i fåtöljerna.. Världens finaste som är med mig & hejar & pushar mig! <3

Snart snart har jag mitt barn , MITT barn här.. Herre.. Jag är liksom inte bara flickvän, barn, storasyster, vän, utan även mamma. Och min älskade mamma kommer bli mormor.. & morfar Tommy.. Ja det låter jäkligt bra det.. Bara dom inte glömmer sin dotter Sandra, men det har jag svårt att tro så mkt som dom älskar mig..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0