20 dagars krisen?

Jaså det är detta barn leder till? Separata sovrum.. Haha skoja.

Jag tar första passet . Micke sover på soffan, jag & grodan i sovrummet. 03 tr Micke över.

Stackaren är helt slut! Jobbade kväll igår, fick Max sova 4 timmar inatt, upp & jobba hela dagen, komma hem & ta över lillen & sen laga mat & sen ta lillen & nu får han sova! Först tänkte vi stt han skulle ta grodan först men sen såg jag hur slut han var & jag fick faktiskt sova 3 timmar & det är mkt för en ammade mamma! :)

Så äntligen sover skrutten *peppar peppar* ska själv försöka sova! Duschade nyss, skönt! Flera dagar sen, inte bra måste egentligen duscha varje dag..

Fyfan tassar på tårna hör, livrädd att lillen vaknar, han som annars sover så hårt.. Hoppas detta inte håller i sig! Då blir jag fan flintskallig..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0