20 dagar & jobbig natt & dag

Jag är mamma & "ledig". Men jag har haft mitt längsta pass någonsin.Skrutten började skrika igårkväll, när jag trodde jag skulle få sova. Var helt slut..

Dom som säger att vara mammaledig inte är ett jobb.. Haha. Jag kan säga att på 20 dagar , JÄVLAR vilket tålamod & uthållighet min Albin har gett mig.. Så trött & slut, men ändå för min killes skull så orkar jag. Förstår bara inte hur..

Snacka om att man är bortskämd med ett barn som annars sover mycket & är så nöjd.. Är dom dagarna kanske förbi nu..?

Sen skrek han igenom sig hela natten & pappan la sig på soffan. Har sammanlagt sovit ca 2 timmar. Gick med han i vagnen i 3 timmar, då somnade han en stund,.. Tycker så synd om honom, för han måste vara dödstrött .. Imorse tänkte jag att jag sliter mitt hår, men jag är inte arg eller irriterad på grodan, bara så trött.

Gick & handla ersättning så Micke kan ge han, känner mig som en dålig mamma, ja! Men jag kan inte pumpa tillräckligt för det gör så ont, brösten är så spända & får jag inte sova lite kommer detta inte sluta bra..

Inte nog med denna dag, så tappade jag min "förlovningsring" & halsbandet med a & l från lisen & Anna.. Så jävla ledsen för det, gick hela vägen hem & letade ... Men icke :(
Så denna dag sög. Är så trött & ledsen.

Nu ska jag försöka ta igen lite sömn & sen äta något, för det har jag Inge hunnit så mycket mer än yoghurt..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0