1a maj

Sov tills 4 inatt, sen vaknade jag & var kissnödig & efter det kunde jag inte somna om :( var hungrig, Micke snarkade osv..

Tillslut somnade jag om till 8 & då ringde till förlossningen & vi ska vara där kl 14 om dom inte ringer innan & har ett ledigt rum. Eller om jag får värkar eller fostervattnet ändrar färg..

Har lite ljusrosa blodiga flytningar, inte lätt att ha binda i kalsonger hahaha.. Det enda sköna att sova i , har bott i mickes kalsonger i några månader hehe.

Har lite värk & så.. Om jag inte skulle bli igångsatt så tror jag att min förlossning skulle starta snart ändå, för att det är en del på gång känner jag!!

Idag firar jag & Micke 4 år tillsammans! Kanske vi får vår lilla skatt idag, eller imorn.. Jag är dock helt säker på att flubber kommer på fredag då mamma har sin rättegång haha..

Tänk för 4 år sen så trodde vi nog inte att vi 4 år senare skulle idag åka till förlossningen för att få ut vårat barn .. Åh.. <3

Ätit frukost & gjort en anans & blåbärs smoothie , försöker äta så mkt som möjligt! Men är lite nervös & inte sugen på så mycket..

Micke är väldigt duktig & stöttar mig & säger så fina ord.. Hur viktigt det är sen att vi inte glömmer bort varandra & att vi båda hjälps åt.. ( har en tendens att ta över allt han gör då jag kan tycka jag gör bättre..ska sluta med det, GENAST!)
Är så lycklig för att vi har varandra <3

Ska försöka sova lite till nu, vet aldrig när man får göra det igen..

Nästa gång vi kommer hit igen så är vi 3 istället för 2.. Läskigt...

/ sanera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0