10 dagar gammal

Ammar hur länge som helst & han tittar med sina vackra ögon på mig & är inte på långa vägar klar eller trött.

Väckte han 9 för mat, sen fick jag sova 1 timme till & nu äter han igen!

Micke städar för fullt.. Hans kompisar kommer & ska kidnappa hsn idag & fira att han har fått barn.. Det blir första gången vi är ensamma, jag & Albin.. Är livrädd! Kan inte prata om det med Micke heller eftersom det är en suprise..
Men Bini ska komma förbi , så då känns det bättre! :)

Tänka sig att jag har en lilleman hängandes vid bröstet nästan hela min vakna tid.. Kan inte fatta att flubber äntligen är här.! 10 dagar idag :)
Minns inte ens hur det var innan min prins kom till världen <3

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh sötnosen! Han är ju så fin :') jag minns att vi umgicks my ler oftare eller pratade i telefon ofta haha! Hoppas det blir så igen så fort ni kommit iordning med allting och fått lite rutiner! Saknar er <3

2013-05-12 @ 16:27:01
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0