wednesday morning

Vaknade 8 av att jag var tvungen att springa & kissa.. Svintrött men jag kunde inte somna om.. Typiskt.. Så nu har jag ätit frukost & ligger i sängen & kollar satc..

Ska försöka köra ett megaryck här, men jag har så jäkla ont i min rygg/ rumpa.. Jäkla foglossning ... Kl 14 måste jag vila för att annars kommer Emmi ha ihjäl mig när vi är på Ikea , haha..

Så innan 14 ska jag rensa upp lite här, försöka iallafall, känner mig konstig idag haha.. Går Inte förklara .. Men flubber har sagt godmorgon för längesen, kör sitt kickboxingpass nu :)

Men som sagt , ska försöka göra iordning här, men tänker ta det lugnt för min kropp är helt slut.. Måste baka inför lördag också, men Anna kommer o sover hos oss imorn så hon får hjälpa mig med det :)

/ sanera

Babyn & mickey trötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0