Vårig lördag

Ligger i soffan med babyn, Micke & dan! Micke & Anna blev precis klar med dammsugningen & svabbning i alla rum..

Nu känns det fräscht & fått bort många lådor & massa skräp! Det är några lådor kvar, men kan inte packa upp dom nu i brist på plats .. Men å andra sidan, vi har inte bott hör i 2 veckor så lite lådor får vara kvar här imorn när släkten & familjen kommer & firar mig! :)

Stackars dan, varje gång han kommer hit så sätts han i arbete haha.. Så snäll som hjälper till! Nu har vi 2 stolar till! Dock utan överdrag TROTS mamma frågade igår på Ikea om det följde med, ja sa dom men Nääää... Mamma var så snäll & åkte till Ikea & handlade stolar , spjälsäng osv :) fick stolarna i present , snälla mamma :)

Jag & Anna skulle baka bullar idag.. Det gick åt helvete! Dom ville inte jäsa :|

Och igår skulle jag & Anna görs hemmalagad pizza, men vi gjorde lite fel med degen haha , jag började visst baka ut den utan att "dra ut den" haha..

Mamma kom med en ny! Tur det .. Sen ställde hon iordning allt här, haha "här kan Denhär stå.." "Kan jag packa ur denna?" Precis som en Mamma ska :)

Babyn sitter klistrad framför Disney kanalerna 24/7 haha.. Heeeela tiden.. Imorse kollade vi på Lotta på bråkmakargatan.. :)

Ikväll blir middag med tjejerna på vapiano!

Nu funderar jag på att dra nytta av Anna & be henne hjälpa mig att baka 1 tårta.. :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0