Trött tjej

Sitter & dricker te & fryser.. Igår natt sov jag inte alls bra, typiskt när jag skulle vara hos psykologen 8.30.. La mig när jag kom hem igen & sov, på kvällen träffade jag Sandra! Jävlar vilken skillnad det är på den träningsnarkomanen nu :) hon är grym, hoppas jag har lika mycket disciplin när jag ska gå ner mina gravid kilon!

Och inatt sov jag knappt något alls, så täppt i näsan, & halsen hade jag så ont i , kunde inte ens svälja.. Vaknade halva natten av att jag fick panik för jag inte kunde andas.
Har svinont i halsen & rå förkyld.. Tror jag har lite feber..

Men måste strax åka till lägenheten & måla.. Orkar verkligen inte.. :( men annars blir det aldrig klart! Men världens snällaste mamma & kusin ställer upp & hjälper till, så hoppas det går snabbt..

Idag var jag & min älskling runt och handla det sista som behövs för målning/tapetsering , tapeterna till vardagsrummet har äntligen kommit!
Sen handlade vi massa kastruller & stekpannor , dammsugare osv.. Fan vad dyrt med dammsugare! 1600! Jävla rån! Men det var en tyst & en miljövänlig, tur att vi får det i inflyttningspresent av mickes föräldrar, annars hade jag fan nöjt mig med en borste hehe.

Beställde soffa också! Lite orolig att den är för stor, men orkar inte mer. Den får fan duga! Förhoppningsvis hinner den komma till min födelsedag så jag kan bjöda över min älskade familj & fira mig i vår lägenhet :)

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0